02 / 06 / 2016
- Persbericht

Het logo weerspiegelt een nieuwe merkpositionering die de Saint-Gobain-strategie op het gebied van de inrichting van leefomgevingen en het comfort moet ondersteunen. Voortaan luidt de merkbelofte: Saint-Gobain ontwikkelt, produceert en distribueert materialen die voor het welbevinden en de toekomst van ons allemaal zijn bedoeld. „Onze product- en systeemoplossingen worden ontwikkeld om het comfort van mensen te verbeteren, waar zij ook wonen, werken of naartoe reizen. Wij moeten dit echter op duurzame wijze doen, om de planeet voor de toekomstige generatie te behouden. Voor ons zijn deze aspecten van het welbevinden complementair, twee kanten van dezelfde medaille“, volgens Pierre-André de Chalendar, president en CEO van Saint-Gobain.
De achtergrond van de nieuwe merkpositionering is het feit dat Saint-Gobain een sterkere band met het publiek wil opbouwen. Door de digitale media zijn consumenten vandaag de dag beter geïnformeerd en nemen een steeds belangrijkere rol in als het gaat om de specificatie van de door hen benodigde producten. Saint-Gobain wil zijn aanwezigheid versterken, een grotere bijdrage leveren aan het dagelijks leven en zich tegelijkertijd door zijn vele voordelen van anderen onderscheiden: zijn materialenkennis, innovatiecultuur, nabijheid tot de klant, waarden, openheid en verantwoordelijkheidsbewustzijn „Wij moeten duidelijker zichtbaar zijn voor onze eindconsumenten“, zegt Pierre-André de Chalendar. „De sterke merken van vandaag laten zien dat ze een belangrijke rol in het leven van mensen spelen, dat ze waardevol voor hen zijn. Ik wil dat iedereen weet waar het merk Saint-Gobain voor staat en welke rol wij spelen.“
www.saint-gobain.nl
OVER SAINT-GOBAIN
Saint-Gobain ontwikkelt, produceert en distribueert materialen en oplossingen die voor het welbevinden en de toekomst van ons allemaal zijn bedoeld. Deze materialen komen overal in onze omgeving en ons dagelijks leven voor: in gebouwen, transportmiddelen, infrastructuren en talrijke industriële toepassingen. Ze leveren comfort, prestatie en veiligheid en voldoen tegelijkertijd aan de eisen op het gebied van duurzaam bouwen, de efficiënte omgang met natuurlijke hulpbronnen en de klimaatverandering.
Wereldmarktleider voor de inrichting van leefomgevingen
39,6 miljard omzet in 2015
In 66 landen vertegenwoordigd
Meer dan 170.000 medewerk(st)ers
Perscontact Isover
Marlene Hoogendoorn
Tel.: +31 347 35 84 07
De achtergrond van de nieuwe merkpositionering is het feit dat Saint-Gobain een sterkere band met het publiek wil opbouwen. Door de digitale media zijn consumenten vandaag de dag beter geïnformeerd en nemen een steeds belangrijkere rol in als het gaat om de specificatie van de door hen benodigde producten. Saint-Gobain wil zijn aanwezigheid versterken, een grotere bijdrage leveren aan het dagelijks leven en zich tegelijkertijd door zijn vele voordelen van anderen onderscheiden: zijn materialenkennis, innovatiecultuur, nabijheid tot de klant, waarden, openheid en verantwoordelijkheidsbewustzijn „Wij moeten duidelijker zichtbaar zijn voor onze eindconsumenten“, zegt Pierre-André de Chalendar. „De sterke merken van vandaag laten zien dat ze een belangrijke rol in het leven van mensen spelen, dat ze waardevol voor hen zijn. Ik wil dat iedereen weet waar het merk Saint-Gobain voor staat en welke rol wij spelen.“
www.saint-gobain.nl
OVER SAINT-GOBAIN
Saint-Gobain ontwikkelt, produceert en distribueert materialen en oplossingen die voor het welbevinden en de toekomst van ons allemaal zijn bedoeld. Deze materialen komen overal in onze omgeving en ons dagelijks leven voor: in gebouwen, transportmiddelen, infrastructuren en talrijke industriële toepassingen. Ze leveren comfort, prestatie en veiligheid en voldoen tegelijkertijd aan de eisen op het gebied van duurzaam bouwen, de efficiënte omgang met natuurlijke hulpbronnen en de klimaatverandering.
Wereldmarktleider voor de inrichting van leefomgevingen
39,6 miljard omzet in 2015
In 66 landen vertegenwoordigd
Meer dan 170.000 medewerk(st)ers
Perscontact Isover
Marlene Hoogendoorn
Tel.: +31 347 35 84 07
Tags: